Доколку имате желба да бидете дел од успешен тим, практично да го примените своето знаење во областа на директна продажба и да работите со врвни професионалци, аплицирајте за продажен асистент во MY:TIME Скопје. Доколку сте посветени, лојални и насочени кон постигнување резултати и доколку сакате да придонесете за сопствениот и развојот на најуспешната македонска компанија за дистрибуција на брендирани часовници и накит, аплицирајте на овој оглас.
 
Потребни квалификации:

- Завршено минимум средно образование

- Одлично познавање на Англиски јазик

- Познавање на Microsoft Excel и Word

- Одлични комуникациски вештини

- Флексибилност и динамичност

Работни обврски:  

- Продажба и услуга на клиенти

- Промовирање на Клубот за лојалност на MY:TIME – www.club.mytime.mk 

- Прием и изложување на роба

- Евиденција на документи во малопродажба

- Одржување на хигиена во малопродажниот објект

- Почитување на процедурите за малопродажба во MY:TIME

- Грижа за имиџот на компанијата

- Постојано надградување на знаењето за техничките спецификации на часовниците  

Услови за работа:

- Бесплатна обука за продажба, одржана од реномирана македонска консултантска компанија

- 40 работни часа, 6 дена во неделата

- Пријавени на полно работно време

- Претходно работно искуство не е задолжително